Sono Kaulinan Budak Sunda Baheula

Sono Kaulinan Budak Sunda Baheula

Assalamu'alaikum..... Sampurasun.... Rampes.. 


Akang, eteh, abah, ambu, sareng alo-alo di padesaan katut baraya di pakotaan, mamang bade diajar nyerat sareng bahasa sunda nya.. 

 

Ieu mah mung mamang nu keur sono ka lembur baheula.

 
Sono Kaulinan Budak Sunda Baheula



Potret sapuluh taun anu kalangkung




 
Kapungkur kaulinanbudak sunda kalintang seueurna samemeh aya kaulinan anu modern atanapi canggih, sanes cangegang bari ki’ih hehehe... tapi ayeuna kaulinan komputer sarupaning Sega, PSP, atawa Nintendo datang , kapungkur mah barudak leutik di Tatar Sunda boga rurupaning kaulinan pikeun ngeusian waktu ulin manehna sabada diajar atawa mantuan kolotna, ayeuna mah sigana geus langka pisan tur kirang paminatna, ka’asup di lembur sim Uing ehehehe

Beda jeung kaulinan elektronis nu sipatna nyorangan deu kedah ngaluarkeun kesang atanapi lulumpatan, beda jeung kaulinan barudak jaman baheula ieu biasana kudu dipaenkeun ku leuwih ti saurang. Sipat ieu tangtuna mangaruhan sifat budak sacara umum. Kaulinan elektronis ngadidik budak jadi teu kaiket. Sabalikna, kaulinan heubeul ngajarkeun budak hirup sauyunan jeung paheuheuyeuk heuyeuk leungeun .

Salian ti ngajarkeun rasa babarengan eta, hiji ciri lain kaulinan barudaklembur baheula teh biasana mah tara leupas ti kakawihan, sanajan kawihna ngan saukur kawih pondok tur leuwih deukeut kana hariring tibatan kana ngawih.  

Contona:
Oray-orayan luar leor mapay sawah …, Tong ka sawah parena keur sedeng beukah 
Oray-orayan luar leor ka kebon …, Tong ka kebon aya barudak keur ngangon.

Mung sakitu seratan ti mamang, cag ah....



Mang Yono

Author :

Sampurasun... Rampes... Saya dipanggil Mang Yono, Yono adalah nama kecil dan nama yang dikenal keluarga Saya. Sedangakn embel – embel "Mang" adalah panggilan "Om" untuk orang Sunda hehehe... Saya adalah orang yang banyak kekurangan, selalu tersenyum tapi mudah terharu. Terimakasih atas kunjungannya brother yang baru saja membaca artikel berjudul Sono Kaulinan Budak Sunda Baheula.
Share Artikel

Artikel Terkait

30 komentar

foto cilikane mamang yo..hehhee

kagak paham bahasa sunda mang

bahasanya saya kagak ngerti.
tinggalin jejak ajalah :D

sepuluh tahun silam mamang yang mana? eh bukan ya...putra mamang ya? sepuluh tahun jaman hp nokia masih yang segede gaban itu Mang, yang nomor perdananya harganya berkisar 250-350 ribu...sekarang dengan 5 ribu perak juga dapet kartu perdana hape...

kalo nggak salah tangkap, kayaknya ini sebuah cerita mamang nih? iya kan...

tambahin ketawa ah. biar sangka aku mudeng .
heheheee :D

hmmm. gakk mudeng mang. hehehee

Nggak paham bahasa sunda saya pak hehehe :D

mamang bahasa sunda na meni baku atuh .. anu hoghag we :D
resep nya ulin barudak baheula mah .. aya nyai gondrong ningan nya, jingjing kiripik, kiripik jengkol, kotapos, domikado, bekles, sondlah .. hahaha :D rame ..

waduh, belum bisa bahasa sunda saya

yang penting kunjungannya ...

terimakasih kunjungannya...

anak saya tuh hehehe... iya waktu itu sampai saya ndak kebeli, cuma beli pager doang hehehe.. sekarang murah - murah ya..

wiiidiiih kok tau ya.. pas bangaaad heheh..

sambil lompat - lompat ketawaya heheeh

yang penting kunjungan dan silaturahimnya mas

ndak apa, yang penting kunjungannya

hahah kan nuju puasa kedah lemah gemulai hehehe... moal di sangka pasea ke... resep pisan malahan jadi sono, kin lomba agustusan pake lomba kaulinan budak sunda resep sigana mah... paciwit ciwit lutung, perepet jengkol siganamah sarua jeung kiripik jengkol nya, bebentengan, gatrik, hung hongan ( susumputan) , gugunungan... hehehe

yang penting kunjungannya hehehe

tolah toleh nyari terjemahan, eh ketemunya terjemahan bahasa sanseekerta

kaulinan tu mainan atau permainan ya Mang ?
duh mumet pisan euii

tak kira kecilnya mang yono

ane just still pabaliyut, Maaang.
tariiikkk...

Permainan mas ... saya mau tulis bahasa daerah minimal seminggu sekali mas hehehe

heheh biar ndak lupa bahasa daerah nya mas hehehe

jiga pulisi wae salah tangkep..?

barudak baheula resepna kakawihan
mun budak ayeuna kakawinan nya..?
haha

ahahahaha :D si mang Yono :D

nostalgiaan ... kapungkurmah paling resep teh ari tos ameng bebeletokan anu tina awi ning mang, terus teh sareng ucing sumput .. masa kecil yang bahagia :)

rada lieur macana, butuh ditranslet, hehe
tapi bagus, melestarikan bhasa

muhun nya mang,, benten pisan sareng kaulinan budak jaman ayeuna mah

basa jaman abi mah aya boy-boyan, ucing lumpat,, kukudaan anu tina tilas daun cau mang (hilap deui namina)

salam kenal mang yono :)


- Tidak Boleh pasang link aktif dan ngiklan di komentar
- Dilarang komentar berbau por+no, berbau ke2rasan, berbau kemenyan